آخرین اخبار
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵
شکار کودک به جای پرنده | قاتل دستگیر شد؟
بازدید:۶۷۸
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری قاتل کودک ۹ساله برازجانی در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.
کد خبر : ۹۶۸۲۳

سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان، فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری قاتل کودک ۹ساله برازجانی کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد و در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل کودک ۹ساله ای در شهر برازجان، بررسی موضوع و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

 

 

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی واستفاده از ظرفیت‌های اجتماعی قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر کردند.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با بیان اینکه «متهم در مواجهه با شواهد و قرائن به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد»، افزود: در این راستا پس از بازسازی صحنه جرم و تشکیل پرونده، متهم به مرجع قضایی معرفی واز آن طریق روانه زندان گردید.
سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان در پایان با اشاره به اینکه «صیانت از جان و مال مردم، خط قرمز پلیس است»، عنوان کرد: متهم علت وانگیزه خود از ارتکاب این جرم را سهوی اعلام کرد و بیان داشته مقتول از همسایگان بوده و من قصد عمدی در این خصوص نداشته‌ام و هنگامی که قصد شکار پرندگان با اسلحه تنفگ بادی را داشتم، ناخواسته مورد اصابت ساچمه قرار گرفته و فوت کرده است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها